سفارش تبلیغ
صبا ویژن
""""""""""""
وبلاگافکت نوار وضعیت
"""""""""""""

چیزی شبیه سکوت....
چیزی شبیه سکوت فریاد حروفی است که در حلقوم جان قلم مانده اند! نمی گویم سکوت است که فریاد بی قراری روزهای بی کسی است فریادی به اوج سکوت و سکوتی به عمق دریای تنهایی....

?بشربن مفضل می گوید: با چند نفر به مکه می رفتیم، در راه مکه یکی از دوستان گفت: در این روستا زن بسیار زیبایی است که پزشک مارگزیده ها و عقرب گزیده هاست،خوب است که او را ببینیم گفتیم زشت است، ما حاجی هستیم، برویم بگوییم میخواهیم یک زن را ببینیم؟ گفت: حیله و نقشه ای می کشیم، پای مرا با یک چوب زخم کنید، زیر بغل های مرا بگیرید و زن پزشک را سراغ بگیرید.

 بشر بن مفضل می گوید: همین کار انجام شد و وقتی وارد روستا شدیم، سراغ منزل آن زن را گرفتیم هنگامی که درب منزل رسیدیم، زنی بیرون آمد وقتی که نگاهش به او افتاد، بسیار حاذق بود، گفت: شما دروغ می گویید، او را مار نگزیده،

 ولی آن چوبی که پای او را زخم کرده اید، آلوده به ادرار مار بوده است، متاسفانه زهر ادرار مار از خودِ زهرمار خطرناک تر است و هیچکس نمیتواند درمان کند و این مرد، تا نماز مغرب و عشاء خواهد مُرد.

 بشر بن مفضل می گوید: همین طور شد و آن مرد تلف شد، و او را دفن کردیم و سپس به سفر ادامه دادیم!!

*ماجرای شاگرد عبدالله بن مسعود*

عبدالله بن مسعود معلم قرآن بود، مردی آمد به او گفت : میخواهم نزد شما قرآن بیاموزم، و عبدالله بن مسعود هم وقتی را برای او معین کرد، مرد آمد و یکسال تمام قرآن آموخت و پس از یادگیری دیگر نیامد. زنِ عبدالله بن مسعود به همسرش گفت: آن مرد نابینا دیگر به خانه ما نمی آید؟ عبدالله بن مسعود گفت: کدام نابینا؟ گفت: همان کس که هر روز برای آموختن قرآن می آمد! گفت: آنکه نابینا نبود، اتفاقا کاملا بینا بود. همسر عبدالله بن مسعود گفت:

 من هرچه به او نگاه می کردم چشمانش فروهشته بود. گفت: او چشمان فروهشته داشت که ناموس من مصون بماند.!!

سلام بر همراهان عزیز!!

حضورتان مایه افتخار ماست

برای پیوستن اعضای جدید

""شبیه سکوت ""را به دوستان خود

معرفی کنید!!

شبیه سکوت??

@aeinalefzad                                                                                                                                                 


[ یکشنبه 96/4/25 ] [ 7:0 صبح ] [ ع. الف . ضاد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

........................



........................
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
""" ........
///