سفارش تبلیغ
صبا ویژن
""""""""""""
وبلاگافکت نوار وضعیت
"""""""""""""

چیزی شبیه سکوت....
چیزی شبیه سکوت فریاد حروفی است که در حلقوم جان قلم مانده اند! نمی گویم سکوت است که فریاد بی قراری روزهای بی کسی است فریادی به اوج سکوت و سکوتی به عمق دریای تنهایی....

 

 

 یک محقق و پژوهشگر دینی؛


 در مراسم و همایش ریحانه الحسین علیه السلام فرمود:

 
                                                       درک زیبایی خلقت الهی بصیرت زینب گونه می خواهد

گروه خبرنگاران افتخاری هلال:

حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی اصغر ظهیری محقق و نویسنده  در همایش ریحانه الحسین (ع)آران و بیدگل اظهار داشت: لحظات عمر و زندگی ارزش بسیار والایی داشته و تنها افراد بابصیرتی که در مکتب اهل بیت(ع) تربیت یافته اند، توان درک آن را دارند.
وی افزود: نگرش عقیله بنی هاشم، بانوی یگانه نینوا، حضرت زینب (س) و رویکرد آن حضرت در ماجرای اسارت از کربلا تا دمشق، سراسر نشان از تاثیر والای روح نگاه حسینی در تار و پود زندگی و سعادت دارد.
این استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به اینکه هر مجلس و آیین که برای کربلا برگزار شود، در واقع پاسداشتی از صبر و بصیرت حضرت زینب(س) است، بیان کرد: برخوردهای قاطع و روشنگر با دستگاه ظالم، استواری قدم در حفظ آرمان زندگی والای بشری و زیبا دیدن همه رخدادهای عالم، حتی بر نیزه دیدن سر برادر، از ویژگی هایی است که از این بانوی اسلام، اسوه ای جاودانه ساخته است.

همایش ریحانه الحسین (ع)

ظهیری در ادامه، خطاب به بانوان، گفت: زنان جامعه اسلامی بایستی این بانوی بزرگ را الگوی خود قرار داده و با ارایه نقش مدیریتی و نظام سازی خود در خانواده، ارکان این رکن جامعه ساز یعنی خانواده را حفظ و پاسداری کنند.
همایش ریحانه الحسین (ع) با همکاری مشترک هیئت حضرت رقیه(س) و آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) و با حضور صدها دختر خردسال و مادران آن ها در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.
در این آیین زیبا و معنوی طفل های سه ساله با بستن پیشانی بندهای یارقیه(س) در اولین جمعه ماه صفر به یاد شهادت جانسوز دختر خردسال اباعبدالله الحسین(ع) در خرابه شام گرد هم آمدند.
آیین دکلمه خوانی توسط دختر خردسال، اجرای تئاتر مذهبی ?پیام سرخ?، مرثیه خوانی مهدی فخرالدین و مهدی اسلامیان و اهدای جوایز به 15 نفر از اسامی مزین به رقیه از دیگر برنامه های این همایش بود.
آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.



نکته :


 
[ چهارشنبه 91/11/25 ] [ 11:4 عصر ] [ ع. الف . ضاد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

........................



........................
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
""" ........
///