سفارش تبلیغ
صبا ویژن
""""""""""""
وبلاگافکت نوار وضعیت
"""""""""""""

چیزی شبیه سکوت....
چیزی شبیه سکوت فریاد حروفی است که در حلقوم جان قلم مانده اند! نمی گویم سکوت است که فریاد بی قراری روزهای بی کسی است فریادی به اوج سکوت و سکوتی به عمق دریای تنهایی....

 

 

دوستان !!

تا زمان گالیله مردم متعتقد بودند که زمین ساکن و بی تحرک است و فقط خورشید است که به دور زمین می چرخد. گالیله با استدلالات ریاضی ثابت کرد که عالم مبتنی بر حساب و مسائل ریاضی است. آری ! هر چیزی حسابی و کتابی دارد!

گالیله تمام معادلات مردم و دانشمندان زمان خود را با بر هم زد و نظر ه ای کاملا بر خلاف نظریه رایج داد.

گالیله در سال 1632 کتابی در باب عقاید بطلمیوس و کپرنیک در مورد حرکت منظومه شمسی نوشت. یک سال بعد پاپ بزرگ روم او را به روم فراخواند و اظهار عقیده او را کفر شمرد.

به دنبال این قضاوت ناعادلانه گالیله به زندان برده شد و وقتی آزاد شد با پای خود روی زمین زد و گفت من استغفار می کنم و توبه می نمایم اما تو ای زمین حرکت می کنی

گرچه تمام مردم دنیا بر خلاف نظر گالیله نظر می دادند و زیر بار حقیقت نمی رفتند ، اما حقیقت زیر ابر نماند و سرانجام همه دریافتند که حق با گالیله بود و زمین در حرکت است و خورشید ثابت.

بزرگان به اصطلاح دانشمند وهابی ها ی پست در برابر واقعیت مقام و منزلت اهل بیت علیهم السلام با وجود هزاران دلیلی که در دست است و خود بهتر می دانند زیر بار حقیقت نمی روند.

آخوند های در باری وهابی که معلوم نیست مادرانشان کدام شیر نجس را به کامشان ریخته اند، زیر بار حقیقت نمی روند و بنده استدلال و پیرو منطق نیستند.

این بد مادران ، مغز خر خورده اند ، و در خریت و نفهمی دستان خر را از پشت بسته اند.

امام جماعت مسجد الحرام هر از چند گاهی عرعری می کند و شیعه را کافر می داند. و یک نفر نیست به این بد ذات  بگوید شیعه کافر است یا تو؟

 شیعه که بزرگترین دستگیره های توحید را در دست دارد کافر است ، ؟؟؟!!

اگر راست می گویی چرا مناظره نمی کنی؟ چرا به مناظره نمی نشینی ؟ تو اگر طرفدار منطق و قدرت و استدلالی چرا تعقل نمی کنی ؟ مثال تو مثال خرانی است که یحمل اسفارا ، تو از حیوا ن پست تر نیسیتی ؟ که فرمود اولئک  کالانعام بلهم اضل..... الذین لا یعقلون..

تو باید اعدام شوی ، قتل تو واجب است.

 به نظر می رسد تو از نسل مروانی هستی که رسول خدا بر پدر و پسر لعنت کرد و آنان را از مدینه بیرون راند ، تو نیز  با وجود خود مسجد الحرام را به نجاست کشیده ای ؟ باید دست انتقامی ریشه تو را بسوزاند و مسجدالحرام را از وجود نحس تو پاک کند.

پیروان علی کافرند؟ و تو که  سر در آخر پیره خر عربستان (آل فهد و سعود) داری مسلمانی ؟ ؟؟!! پیروان علی واجب القتل هستند و تو مسلمان. تو از اسلام چه فهمیده ای ؟ ؟!

محمد بن عبدالوهاب یهودی الاصل که معلوم نبود از نطفه کدام حرام زداده چکید  و در رحم کدام ناپاک رشد کرد مسلمان است ؟ خاندان سعود که هر کدام در رذالت و پستی گوی سبقت را از دیگری ربوده اند و جز به شکم و شهوت نمی اندیشند مسلمانند؟

آی آل سعود!!

با شیعیان یمن چه کار داردید ؟ شیعیان یمن را مظلوم گیر آورده اید ؟ دشمنی  با شیعه تا کجا؟ و تا کی ؟ شیعیان یمن دست پروردگان علی هستند و از ناب ترین مسلمانان ، فریب که را خورده اید ؟ دست انتقام خدا روزی از آستین غیب بیرون می آید و شما را رسوا می کند. انهم یرونه بعیدا و نراه قریب

شما همان کسانی هستید که عاشورا را رقم زدید ،‏شما جگر گوشه رسول خدا را با لب تشنه سر بریدید و زنان و دختران او را به اسارت بردید.

چرا به بحث نمی نشینید ؟ چرا تعقل نمی کنید ، مگر شما قرآن را قبول ندارید ؟ چرا به ندای مراجع شیعه پاسخ نمی دهید و به مناظره نمی نشینید؟ چرا به جهنم می روید ؟

مگر قرار نیست بعد از مرگ هم دیگر را ببینیم و ، شما در قیامت چه خواهید کرد ، گرچه می دانم زیر بار نمی روید ولی یک بار دیگر شما را به مناظره دعوت می کنم، بیاید مناظره کنید اگر قانع کردید وهابی می شویم ، اگر قانع شدید باید به اشتباه خود اعتراف کنید و جهان اسلام را از این تفرقه نجات دهید.!!!


[ سه شنبه 88/8/26 ] [ 2:23 عصر ] [ ع. الف . ضاد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

........................



........................
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
""" ........
///